• Voetbalfun in de meivakantie! Let op: gewijzigd aanvangstijdstip

26 apr 2018
  • Let op! Gewijzigd aanvangstijdstip

Door een extra ingelaste training voor PEC zal de Fox Sports/PEC-voetbaldag volgende week donderdag in de middag plaatsvinden vanaf ca. 14.00 uur. De exacte tijden worden zo spoedig mogelijk bekend gemaakt.

FOX Sports & VV Berkum Voetbaldag in het PEC stadion

Met FOX Sports geniet je 24 uur per dag van (live) topvoetbal op TV, maar op 3 mei geniet je van topvoetbal bij PEC Zwolle tijdens de FOX Sports Voetbaldag! Alle jeugdleden (F-League, pupillen en junioren, jongens en meisjes) van VV Berkum zijn hiervoor uitgenodigd!!!

Prijswinnaar
    Nighel Halfwerk uit JO10-2 heeft de winnende foto/video ingezonden en won daarmee een voetbaldag voor onze hele vereniging! Dit kon uiteraard niet zonder alle stemmen, top gedaan!

FOX Sports Voetbaldag
    Donderdag 3 mei komt FOX Sports naar het PEC Stadion. Op deze dag heet VV Berkum alle jeugdleden welkom op een dag waar voetbal nog meer dan normaal centraal staat. Dus trek je VV Berkum tenue aan, zodat het normale blauw/wit dit keer verandert in zwart/wit in het PEC Stadion. Supporters zijn van natuurlijk harte welkom, zij kunnen plaats nemen op de tribune (niet op het veld). De kantine in het stadion is open en je kunt er pinnen.

Programma
    De voetbaldag bestaat uit verschillende (actieve) voetbalonderdelen. Scoor de meeste punten op het FOX Sports Gatendoel, zet de snelste tijd neer bij de FOX Sports Dribble Challenge, schiet het hardste bij de hardste schot meter of test je voetbalkennis bij de FOX Sports Quiz!

De voorlopige indeling is als volgt (definitieve tijdstip krijg je van je leider):

Ronde 1: 11.00 -12.30 uur F-league en JO9 - JO&MO11 (10.15 uur aanwezig bij PEC-stadion)
    Ronde 2: 12.30- 14.00 uur JO&MO 13 - JO&MO 15 (11.45 uur aanwezig bij PEC-stadion)
    Ronde 3: 14.00-15.30 uur JO&MO 17 - JO&MO 19 (13.15 uur aanwezig bij PEC-stadion)

Per ronde: maximaal 120 deelnemers mogelijk, dus geef je snel op!

Voor alle duidelijkheid: Er zijn geen kosten aan verbonden. Het is een gewonnen prijs!!

Aanmelden:

Aanmelden doe je per team:
    Je leider coördineert dit en geeft door hoeveel teamleden (voornaam en achternaam en naam team svp) aanwezig zijn op de FOX Sports Voetbaldag.

Leiders: uiterlijk aanmelden tm woensdag 25 april!

Leiders kunnen de aanmeldingen doorgeven aan Alexandra van de Griendt (alexandra.vandegriendt@online.nl) of bij Gé Mulder  (gwhmmulder@yahoo.com)

Op de Berkumsite verschijnt in de dagen daarna of de voorlopige indeling definitief wordt.

Tot op de FOX Sports Voetbaldag!

PS: doe je Berkum tenue aan. Mocht dit niet lukken, er zijn eventueel kleedkamers beschikbaar