• Op zaterdag 18 mei is het zover, de JO17-1 en het 4e elftal kunnen beide deze dag kampioen worden!

De JO17-1 Kunnen kampioen worden van de Hoofdklasse en daarmee promotie afdingen naar de 4e divisie! Een ongekend goede prestatie van onze talenten. Zij zullen om 12:15 aftrappen op veld 1 tegen SV Nieuwleusen JO17-1. Het wordt een spannende strijd, want Nieuwleusen is de nummer 2 van de competitie die op 6 punten achterstand staat, maar zij hebben wel een beter doelsaldo. Voor hen is dit dan ook de allerlaatste kans om het de jongens van JO17-1 lastig te maken. Onze jongens kunnen dan ook alle steun gebruiken!

Om 15:30 staat de tweede kampioenswedstrijd op het programma. Waar eerder op de dag de talenten zich zullen laten zien, is het later op die dag de beurt aan de ‘vergane glorie’ van Berkum. Het 4e elftal (beter bekend als Berkum 5) speelt dan voor het tweede jaar op rij een kampioenswedstrijd. Het team met voornamelijk oud 1e en 2e elftalspelers is vorig seizoen al gepromoveerd en zou nu wederom kunnen promoveren, ditmaal naar de 1e klasse. Tegenstander van deze dag is SV ’t Harde 2. Dit team staat momenteel op plek waarbij zij degradatie/promotie wedstrijden zouden moeten spelen. Deze kunnen ze nog ontlopen, dus voor hen is het ook een belangrijke wedstrijd. Daarom wordt ook voor deze wedstrijd uw steun gevraagd om een unieke prestatie van onze mannen te bewerkstelligen!

Tot zaterdag!

JO17-1