• De kersverse hoofdselectie van VV Berkum begint op dinsdag 2 augustus met de voorbereiding op het nieuwe seizoen 2022-2023 in de 4e Divisie B zaterdag. Op zaterdag 6 augustus volgt het eerste oefenduel bij Hoogland, dat uitkomt in de zondagse 4e Divisie B. De wedstrijd op Sportpark Langenoord in het bij Amersfoort gelegen Hoogland begint om 14.30 uur.

Op zaterdag 13 augustus oefent Berkum bij Huizen, komend seizoen één van de tegenstanders in de zaterdagse 4e Divisie B, en ook dan wordt er op Sportpark De Wolfskamer in Huizen om 14.30 uur afgetrapt.

Op dinsdag 16 augustus neemt Berkum weer deel aan het Steenwijker Toren Toernooi van Olde Veste in Steenwijk. De eerste tegenstander wordt daar, vanaf 20.00 uur, MVV Alcides uit Meppel. De finalewedstrijden van dat toernooi volgen op zaterdag 20 augustus en dan neemt Berkum het vanaf 16.00 uur op tegen Olde Veste of VV Heerenveen.

Zoals bekend start de competitie in de 4e Divisie B op zaterdag 27 augustus en Berkum begint de nieuwe jaargang dan met een uitwedstrijd bij AZSV in Aalten.