• Bij de loting van de tweede ronde van de strijd om de Districtsbeker Oost is er voor Berkum 1 een thuiswedstrijd tegen Zwart-Wit ’63 uit de bus gekomen. Berkum 2 speelt uit voor de beker tegen het eerste van streekgenoot Hattem.

Zwart-Wit ’63 uit Harderwijk komt uit in de 3e Klasse B en staat daar nu na vier duels op de zevende plek. De ploeg verraste eerder in de eerste knock-outwedstrijd van de beker door FC Horst, dat een klasse hoger acteert en daar zelfs koploper is, met 3-2 uit te schakelen. Berkum 1 bereikte de tweede bekerronde door een 3-1 winst op eigen terrein tegen eersteklasser Nunspeet.

Berkum 2 speelt in de tweede ronde uit bij het eerste elftal van Hattem, dat nu in de 3e Klasse C op de achtste plaats staat. In de eerste ronde van het bekertoernooi leverde Hattem een goede prestatie met een 2-1 thuiszege tegen tweedeklasser Nieuwleusen. Berkum 2 deed het eveneens prima in de eerste bekerronde door met 0-3 te winnen van de hoofdmacht van derdeklasser DKB.

De bekerwedstrijden van Berkum 1 en 2 zijn in principe vastgesteld voor dinsdag 22 november. Mocht er verandering komen in de speeldatum van één of beide duels dan wordt dat uiteraard via de Berkum-site bekend gemaakt.