• Fietspuzzeltocht op Hemelvaartsdag 26 mei

17 mei 2022
  • Op Hemelvaartsdag, donderdag 26 mei, organiseren we de fietspuzzeltocht. De geplande wedstrijd van het 1e is verplaatst naar de dinsdagavond dus dat is geen belemmering meer.

Bij deze een oproep aan u om uw familie, vrienden, kennissen en buren kennis te laten maken met onze fietspuzzeltocht. Dit jaar hebben we voor u een rit uitgezet van ca 26,5 km, die u weer voert langs de prachtige omgeving in en rond Zwolle. Ook nu zijn we er weer in geslaagd om delen in de route op te nemen, waar we nog niet eerder zijn geweest. Mocht je verdwalen dan brengt de noodenveloppe uitkomst uiteraard wel met de nodige strafpunten.

Alle deelnemers krijgen uiterlijk op woensdag 25 mei telefonisch of via e-mail (als u deze heeft vermeld) hun starttijd door. De eerste deelnemers starten om ca. 13.00 uur. Ieder dient zich uiterlijk 15 minuten voor zijn starttijd te melden in de bestuurskamer van de VVBerkum, hier krijgt iedere deelnemer alvast een bon voor een gratis koffie. Exact 10 minuten voor uw starttijd ontvangt u van ons de benodigde papieren. In afwachting van de prijsuitreiking kunt u zich in en rond het clubhuis vermaken met diverse activiteiten.

De deelnamekosten bedragen:
    € 3,50 per persoon voor leden Supportersvereniging
    € 4,50 per persoon voor niet-leden
    € 2,00 Kinderen die niet meefietsen

Aanmelden kan per groep, o.v.v. de namen van de deelnemers, telefoonnummer en e-mailadres van de contactpersoon, tot en met dinsdag 24 mei:
    via de mail suppver.vvberkum@gmail.com
    telefonisch of via Whatsapp bij Klaas Weertman 06-185 28 124
    telefonisch of via Whatsapp bij Albert Oelen, 06-155 77 056

De Supportersvereniging.

Nog geen lid van de Supportersverenging? Voor  € 7,50 per jaar is het hele gezin al lid!! Aanmelden kan via de webpagina of bij een van de bestuursleden van de Supportersvereniging.

Meer informatie van en over de supportersvereniging is te vinden via de website www.VVBerkum.nl >>tabblad vereniging >> Supportersvereniging.