• FIFA Football Gameavond op vrijdag 31 mei

22 mei 2019
  • Op vrijdag 31 mei (vrijdag na Hemelvaartsdag) organiseert de Supportersvereniging de FIFA Football Gameavond aanvang 19.00 uur (kantine open vanaf 18:30 uur). De FIFA Football Gameavond wordt voor de 5e keer georganiseerd door de supportersvereniging en is en mooie strijd tussen jong en oud.

De FIFA Football Gameavond wordt gespeeld één tegen één . Er wordt FIFA 19 op een Playstation gespeeld.  De minimum leeftijd is 12 jaar (JO13/D-pupillen). De opgave geschied personen Er is geen oneindige voorraad Playstations aanwezig, dus vol is vol.

De deelnamekosten bedragen:
    € 2,50 per persoon voor leden Supportersvereniging
    € 3,50 per persoon voor niet-leden.

Aanmelden kan, o.v.v. de namen van de deelnemers en team, bij:
    Ronald Bredewold:  ronald-bredewold@hotmail.com /06-13 59 77 80
    Marc van der Meulen:  marcvdmeulen@hotmail.com /06-50 90 22 80

Iedereen die niet wilt meedoen maar wel wil komen kijken, zijn of haar favorieten wil aanmoedigen wil is uiteraard ook van harte welkom.

De Supportersvereniging.

Nog geen lid van de Supportersverenging? Voor  € 7,50 per jaar is het hele gezin al lid!! Aanmelden kan via de webpagina of bij een van de bestuursleden van de Supportersvereniging.

Meer informatie van en over de supportersvereniging is te vinden via de website www.VVBerkum.nl >>tabblad vereniging >> Supportersvereniging