• In verband met de herfstvakantie vervallen de trainingen voor de pupillen (t/m JO-11). De herfstvakantie begint op 22 oktober en eindigt op 26 oktober. Maandag 30 oktober worden de trainingen weer hervat.

Het is wel mogelijk dat er wedstrijden zijn ingepland in de herfstvakantie. Bekijk hiervoor het programma of kijk in de voetbalapp.

Gebruik voetbalapp

Op de site voetbal.nl is een app te downloaden die een aantal handige features biedt. Zo bevat de app o.a. de volgende zaken:

• Verenigingsinformatie
    • Wedstrijden favoriete team(s)
    • Aangeven van aan- of afwezigheid per wedstrijd
    • Mogelijkheid om rijschema op te nemen

Wil je gebruik maken van de app let dan even op de volgende zaken:

• Registratie vindt plaats op Voetbal.nl. Gebruik hiervoor het e-mailadres dat bij de ledenadministratie van VV Berkum bekend is.
    • Ben je vergeten met welk e-mailadres je geregistreerd staat? Wil je het e-mailadres wijzigen? Of is je e-mailadres nog niet geregistreerd? Stuur dan even een mail naar het volgende email adres: vvberkumvoetbalappvragen@gmail.com