• Gezellige drukte in RABO Business ruimte op 31 augustus 2019

1 sep 2019
  • De eerste thuiswedstrijd van het seizoen 2019-2020 was de derby tegen Genemuiden en de eindstand van 1-0 was voor Berkum prima.

De Business Club Berkum stelt zich ten doel om voor de wedstrijd begint, in de rust en zeker ook na de wedstrijd in de Business ruimte een gezellige sfeer te creĆ«ren waar de sponsoren zich thuis voelen en wel zodanig dat men collega sponsoren enthousiast maakt om met nog meer mensen de thuiswedstrijden van hun club te bezoeken.

Zaterdag was wat dat betreft een succes, met een goede mix van sponsoren die al langer sponsor zijn, een aantal nieuwe sponsoren en de sponsoren van Genemuiden (worden door de BCB uitgenodigd).

De gastvrouwen, de gast van de dag, de hapjes en drankjes het buffet en het interview van de trainers zijn elementen die garant staan voor succes. Onze gast van de dag Adriaan Visser was in opperbeste stemming na de winst van PEC Zwolle tegen Emmen.

De bijgevoegde fotoā€™s geven een indruk van deze gezellige middag.

Ab van den Berg
    Secretaris BCB