• Afgelopen donderdagavond organiseerde de Businessclub van onze vereniging een geslaagde netwerkavond voor onze sponsoren. Om er voor de te zorgen dat er naast de gezelligheid ook inspiratie was, hebben we onze sponsoren meegenomen in ‘de wereld van data’.

Onze eerste spreker was Gertjan Bronsema van het bedrijf Personalyse. Hij vertelde hoe goed gebruik van data inzicht kan geven in de prestaties van je bedrijf, maar ook hoe je aan de hand van inzichten in de data beslissingen kan nemen die er voor zorgen dat je kosten bespaart, meer klanten werft, of meer verkopen realiseert bij je huidige klanten. Een leuk verhaal waarmee onze sponsoren direct de volgende dag mee aan de slag zouden kunnen gaan.

Na deze lezing was het pauze. In deze pauze werd er een wijnproeverij georganiseerd door vinoloog Remco van Looijengoed directeur van Schuttelaar Wijnen. Uiteraard waren er ook heerlijke hapjes en deze werden verzorgd door De Buurman Verslokaal uit Berkum. Via deze weg willen wij hen hartelijk bedanken, voor de culinaire fraaie ondersteuning!

Nadat iedereen een drankje en hapje had, was het tijd voor de tweede lezing. Deze werd gehouden door Jakko Slot van SciSports. Jakko vertelde inspirerend hoe data voor een revolutie zorgt binnen de voetbalwereld. Bij SciSports kijken ze op een andere manier naar voetbal en analyseren zij voetballers en proberen daarmee voetbalclubs inzicht te geven waar de nieuwe Lionel Messi of Bram van Polen loopt. Een inspirerend verhaal hoe data het verschil kan maken voor voetbalclubs.

Kortom een geslaagde avond die nog lang gezellig bleef. Via deze weg willen wij ook Arjan Biel van NoConceptNoGlory bedanken voor het beschikbaar stellen van een TV waarop de presentaties konden worden getoond. Natuurlijk bedanken wij ook de gastvrouwen Lucy en Lidy voor hun werk achter de bar en het feit dat we als Business Club altijd op de dames kunnen rekenen.

Mocht u als bedrijf ook een inspirerend verhaal hebben wat u wel eens zou willen vertellen aan onze sponsoren, laat ons het dan weten.

Namens het bestuur van de Business Club Berkum