• Op vrijdag 21 april organiseren we het klootschieten. We gaan ervan uit dat het droog en ook beter weer is dan de afgelopen dagen, laat u daarom door niets weerhouden en meldt u aan voor het klootschieten op vrijdagavond 21 april a.s. Ook niet-leden zijn van harte welkom, dus neem gerust uw kennissen mee. In al die jaren waren de weergoden ons bijna altijd goed gezind. We gaan er vanuit dat het ook dit jaar zo is.

Alle deelnemers verwachten wij tussen 18.00 en 18.30 uur in de kantine om eerst maar eens te beginnen met een heerlijke bak koffie. Na afronding van het parcours wordt u terug verwacht in de Vegtlust voor een gezellig samenzijn met een hapje en een drankje en uiteraard voor de  prijsuitreiking.

De deelnamekosten bedragen:
    € 2,50 per persoon voor leden van de Supportersvereniging
    € 3,50 per persoon voor niet-leden.

Je kunt je individueel aanmelden of als team van minimaal 3 en maximaal 4 personen. Voor teams geldt dat het hele team uit heren of dames moet bestaan. Aanmelden kan via de mail suppver.vvberkum@gmail.com, bij een van bestuursleden of op vrijdag 21 april 18:00-18:30 uur in de kleine kantine.

Na het klootschieten zijn er dit seizoen nog 1 activiteit:
    Op Hemelvaartsdag, donderdag 18 mei, de fietspuzzeltocht.  Noteer deze alvast in uw agenda

De Supportersvereniging.

Nog geen lid van de Supportersverenging? Voor  € 7,50 per jaar is het hele gezin al lid!! Aanmelden kan via de webpagina of bij een van de bestuursleden van de Supportersvereniging.

Meer informatie van en over de supportersvereniging is te vinden via de website www.VVBerkum.nl >>tabblad vereniging >> Supportersvereniging.