• Lid worden
  • Beste speler / ouder / verzorger / vrijwilliger,

Op deze pagina vind je informatie over het lidmaatschap van VV Berkum. Om lid of vrijwilliger te kunnen worden moet je je eerst aanmelden via de knop aanmelden hieronder. Je komt dan op het VV Berkum online inschrijfformulier.

Naast het invullen van je persoonlijke gegevens vragen we je om een keuze te maken uit de vaste vrijwilligerstaken (meerdere aanvinken mag natuurlijk altijd) en de extra vragen te beantwoorden. Vrijwilligerswerk is verplicht bij VV Berkum. Daardoor kunnen we veel taken aan, omdat we zo de taken kunnen verdelen over veel leden en ouders/verzorgers. Dat maakt ons een sterke en gezonde vereniging.

Naast de vaste vrijwilligerstaken die op het online inschrijfformulier staan kun je ook een taak kiezen uit het overzicht openstaande vacatures. Klik hier voor het actuele overzicht van de openstaande vacatures.

Pas nadat je hebt aangegeven welke vrijwilligerstaak je kiest kun je jezelf aanmelden als kandidaat-lid. Dit is een jaarlijkse voorwaarde voor het lidmaatschap. Bij verdere vragen over het lidmaatschap van VV Berkum kan je contact opnemen met ledenadministratie@vvberkum.nl.

Belangrijk om te weten over het inschrijfformulier:

• Wil je meer dan 1 mailadres (maximaal 2 extra) en meer dan 1 mobiel nummer (maximaal 2 extra) aan ons doorgeven, dan kan je deze vermelden in het veld "Opmerkingen".
    • Indien je bij de vrijwilligerstaken kiest voor de optie "ik weet het nog niet" dan blijft je aanmelding voorlopig.
    • Indien je ervoor kiest om te reageren op een openstaande vacature en deze vacature blijkt later alsnog niet passend te zijn, dan verzoeken we je om alsnog een vaste vrijwilligerstaak te kiezen.
    • Indien er geen geschikte vacature voor je tussenstaat dan verzoeken we je om alsnog een vaste vrijwilligerstaak te kiezen.
    • Indien je geen keuze maakt uit één van de vaste vrijwilligerstaken of de openstaande vacatures dan delen wij je in op de vrijwilligerstaak waar op dat moment de grootste vraag naar vrijwilligers is.

NB
    Jouw aanmelding voor het lidmaatschap is pas definitief nadat je je hebt aangemeld als vrijwilliger en een bevestiging hebt ontvangen vanuit de VV Berkum ledenadministratie!

• Aanmelden
  • Klik op onderstaande button om het VV Berkum aanmeldformulier te openen

• Als voetballer word je aangemeld bij de KNVB. Het ledenbestand van de KNVB kan beschikbaar gesteld worden voor diensten of productinformatie. Het aan anderen verstrekken van lidgegevens is onder de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) toegestaan. Indien je geen prijs stelt op de ontvangst van diensten of productinformatie dan dien je dit zelf te melden aan de KNVB, Postbus 784, 3700 AT Zeist

Machtiging
    Ondergetekende verleent hierbij tot wederopzegging machtiging aan VV Berkum om van zijn/haar op het aanmeldformulier genoemde bankrekening de contributie per kwartaal/jaar, eventuele boetes en eigen bijdragen voor activiteiten af te schrijven. De contributie bijdrage voor VV Berkum wordt verzorgd door Club Collect. Via Club Collect kun je zelf aangeven of je per kwartaal/jaarlijks wil gaan betalen. Bij opzegging van het lidmaatschap zal VV Berkum de door u afgegeven machtiging aan het eind van het seizoen automatisch stopzetten. U hoeft dan niets te ondernemen.
    Ondergetekende verklaart bekend te zijn met het feit dat te allen tijde contributie verschuldigd is voor het volledige verenigingsjaar dat loopt van 1 juli tot 30 juni. Opzegging kan alleen schriftelijk t.a.v. ledenadministratie VV Berkum.

Privacy & Veiligheid
    De bescherming van uw persoonsgegevens is voor VV Berkum van grote importantie. Hoe wij de bescherming van uw persoonsgegevens hebben geregeld hebben wij beschreven in onze privacy policy.

• Hulp nodig bij het aanmelden?

Uitgangspunt
    Uitgangspunt voor het inschrijven van nieuwe leden is dat het in principe op digitale wijze wordt afgewikkeld.

Uitzondering
    We houden er echter rekening mee dat je daartoe mogelijk niet in de gelegenheid bent. Of, dat je specifieke vragen hebt voor wat betreft het op juiste wijze invullen van het inschrijformulier.

Helpdesk
    Als de uitzondering van toepassing is kun je per e-mail contact opnemen met de ledenadministratie.
    Wij kunnen je dan helpen bij het digitaal inschrijven.

CONTACTGEGEVENS LEDENADMINISTRATIE
    ledenadministratie@vvberkum.nl