• Programma-informatie Zwolle International Cup VV Berkum 2019.

15 jun 2019
  • Volgende week, zaterdag 22 en zondag 23 juni a.s. , bij ons op sportpark De Vegtlust de Zwolle International Cup.
    Ruim 40 teams in de leeftijdscategorieën van JO11 t/m JO19 uit Nederland, Duitsland, Engeland, Noorwegen en Polen.
    Welke teams van VV Berkum aan het toernooi deelnemen kunnnen jullie zien in de wedstrijdplanning, zie informatie verderop.

Hieronder de nodige informatie over de ins en outs van het toernooi:

Openingsceremonie.
    Alle VV Berkum teams worden verzocht om 08:30 uur op De Vegtlust klaar te staan om onder leiding van de trainers/leiders naar Be Quick ’28 te lopen.

We vertrekken om 08:45 uur gezamenlijk naar Be Quick ’28.

Zodra de openingsceremonie bij Be Quick’28  is afgelopen (ca. 09:30 uur) lopen de teams die hun wedstrijden spelen bij VV Berkum onder aanvoering van onze voorzitter, Jan Teun Fuller, van veld 2 bij Be Quick naar VV Berkum. Het sein van vertrek wordt omgeroepen en aangeduid met vlaggen.

De teams die het toernooi spelen bij Be Quick ’28 blijven uiteraard op het sportcomplex van Be Quick ‘28.

Alle teams die voor 12.00 uur spelen worden verwacht bij de openingsceremonie.

De teams die na 14.00 uur spelen mogen zelf bepalen wat zij doen. Het zou mooi zijn als veel teams aanwezig zijn!

Er zijn voldoende nevenactiviteiten op ons sportcomplex die vrij toegankelijk zijn om de spelers/trainers te vermaken.

• Fietsen parkeren bij VV Berkum.
    We verzoeken iedereen om voor zo ver mogelijk met de fiets te komen.
    De 2 fietsenstallingen bij Berkum worden uitgebreid met een stalling tussen veld 2 en garage Jansen .

Auto’s parkeren bij VV Berkum.
    Jullie kennen onze parkeerplaats. Die heeft een beperkt aantal plaatsen en wordt ook zoveel als mogelijk beschikbaar gehouden voor onze gasten buiten Zwolle.

Indien er geen plek meer is om te parkeren bij VV Berkum is er extra parkeerruimte beschikbaar bij Landstede (Hogeland). De stewards bij ons sportcomplex zullen jullie dan verzoeken bij Landstede te parkeren. De route naar deze parkeerplek elders staat met borden vanaf ons sportcomplex aangegeven. Bij Landstede zal een steward/parkeerwachter aanwezig zijn om zo nodig verdere aanwijzingen te geven.

De teams die bij Be Quick ’28 spelen kunnen uiteraard op het complex van Be Quick ’28 parkeren.

Spelerslijsten.
    Er wordt verwacht dat via de teamleiders i.c. contactpersoon alle teams een spelerslijst inleveren bij het wedstrijdsecretariaat op het sportcomplex waar zij de wedstrijden gaan spelen.
    Later deze week komt er meer informatie over het inleveren van deze lijst.
    Deze lijst wordt gebruikt om onder andere aan te tonen dat het team voldoet aan de leeftijdseisen.

Euro-Sportring App downloaden en delen met de ouders.
    De Euro Sportring App is een zeer handige app tijdens het toernooi.

Alle uitslagen en standen worden direct doorgeschakeld naar de App.
    Hier kan je na alle gespeelde wedstrijden dus ook zien hoe de planning voor zondag is.

Daarnaast is het voor ons als toernooiorganisatie bij VV Berkum
    handig wanneer wij belangrijke informatie met jullie willen delen.
    Wij kunnen dan via de app pushberichten versturen opdat iedereen op de hoogte is.

Downloaden app Euro-Sportring:
    1. Download de Euro Sportring App.
    2. Maak een account aan.
    3. Zoek: Zwolle International Cup.
    4. Selecteer deze als favorieten en standaard toernooi.
    5. Zorg dat je pushberichten kan ontvangen bij de instellingen.

• Wedstrijdplanning
    De wedstrijdplanning is in te zien op de toernooi website: https://www.zwolle-internationalcup.nl/nl

Attentie: In verband met afzeggingen van teams kan deze nog wijzigen.

Opzet wedstrijdplanning:
    De meeste poulewedstrijden worden op de zaterdag gespeeld. Sommige teams hebben nog 1 poulewedstrijd op de zondag.

De resultaten van de poule wedstrijden bepalen uiteindelijk weer welke wedstrijden er op zondag gespeeld gaan worden.
    Er zijn winnaars van de poules en kruisfinales. Per leeftijdscategorie kan dit verschillend zijn.

Kijk dus zaterdagavond hoe laat en bij welk complex jullie team(s) verwacht worden.

Kleedkamer indeling.
    De kleedkamer indeling is nog onbekend. Er doen niet minder dan 40 teams mee op ons sportcomplex, hetgeen noodzakelijkerwijs betekent dat er meerdere teams gebruik zullen maken van één kleedkamer.

Laat daarom geen spullen achter in de kleedkamer. De organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor diefstal.

Prijzen
    Per leeftijdscategorie is er een beker te winnen voor plek 1,2 en 3. Per leeftijdscategorie is er een fairplay prijs. Hierin is de beoordeling van de scheidsrechter leidend en kan er niet over gediscussieerd worden.

Prijsuitreiking bij VV Berkum
    De volgende teams spelen op De Vegtlust om de volgende plekken:

U11:     plek 1-10
    U13:     plek 1-10
    U17:     plek 1-12
    U15:     plek 17-28

De tijden van de prijsuitreiking wordt deze week gecommuniceerd.

EHBO
    De EHBO-ploeg is gevestigd in de fysio- annex verzorgersruimte op ons complex.

Deze zal duidelijk aangegeven worden op het sportcomplex.

Vragen over de wedstrijdplanning en indeling?
    Het is belangrijk dat jullie duidelijkheid hebben over het toernooi.

Mochten jullie daarom vragen hebben neem dan gerust contact op met Menno.

Deze informatie geldt voor het complex VV Berkum.

Met vriendelijke groet,

Cas Peperkamp