• Pubquiz Supportersvereniging op vrijdagavond 13 mei

10 mei 2022
  • Op vrijdagavond 13 mei organiseren we de Pubquiz. De Pubquiz is een nieuwe activiteit en je kunt een gezellige, vrolijke avond, verwachten waar je samen met je teamgenoten geniet van 'een spelletje spelen', uiteraard strijdend tegen de diverse andere teams! Je krijgt naast moeilijke, vooral veel leuke en verrassende weetjes te zien en te horen, veelal gepresenteerd via audiofragmenten en of fraaie clipjes!

De Pubquiz is op vrijdagavond 13 mei aanvang 20.00 uur, kantine open vanaf 19.30 uur.

Je kunt je aanmelden als team van bij voorkeur 3-5 personen (max 5 per team). Je mag zelf een teamnaam bedenken. Ook niet-leden zijn van harte welkom, dus neem gerust je vrienden en kennissen mee.

De deelnamekosten bedragen:
    € 3 per persoon voor leden Supportersvereniging
    € 4 per persoon voor niet-leden.

Aanmelden kan via de mail suppver.vvberkum@gmail.com, bij een van bestuursleden of op vrijdag 13 mei 19:30-20:00 uur in de kantine.

Wees er op tijd bij want VOL = VOL

Na de Pubquiz is er dit seizoen nog 1 activiteit:
    Op Hemelvaartsdag, donderdag 26 mei, de fietspuzzeltocht.
    Noteer deze alvast in je agenda

De Supportersvereniging.

Nog geen lid van de Supportersverenging? Voor  € 7,50 per jaar is het hele gezin al lid!! Aanmelden kan via de webpagina link maken of bij een van de bestuursleden van de Supportersvereniging.

Meer informatie van en over de supportersvereniging is te vinden via de website www.VVBerkum.nl >>tabblad vereniging >> Supportersvereniging