• Onze sponsor Salland Zorgverzekeringen ondersteunt graag sportverenigingen in de regio. Ook dit jaar krijgt de club weer een sponsorbedrag voor elk lid dat zich verzekert bij Salland.

Ruime zorgkeuze voor een scherpe prijs
    Bij Salland heb je een ruime keuze uit zorgaanbieders. Voor de basisverzekering betaal je in 2022 €120,90 per maand. Dit is €3,- per maand minder dan in 2021. En kies je voor het maximaal vrijwillig eigen risico? Dan gaat er nog €25,- per maand van je maandpremie af.

Salland Clubactie: de voordelen voor jou en je gezin

• 8% korting op alle aanvullende en tandartsverzekeringen
    • Kans op 1 jaar gratis lidmaatschap bij de club
    • 5 gratis extra fysiobehandelingen bij de aanvullende verzekeringen Extra en Plus
    • Doorlopend 25% korting op alle artikelen via www.sportdirect.com

Overstappen is heel makkelijk!
    Je regelt het via www.salland.nl/vvberkum. Salland zegt je huidige zorgverzekering voor je op. Op de website van Salland kun je de verschillende pakketten met elkaar vergelijken, zodat je een verzekering kunt afsluiten die helemaal bij jouw situatie past.

Lees meer op www.salland.nl/vvberkum.