• Maak gebruik van SponsorKliks!

Met SponsorKliks kan je zelf een financiĆ«le bijdrage leveren aan VV Berkum, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel online bijvoorbeeld een pizza via Thuisbezorgd en VV Berkum ontvangt hiervoor geld in de clubkas.
    Ook doen grote webwinkels als Bol, Coolblue en Expedia mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat naar VV Berkum.
    En nogmaals, het kost je niets extra!

Wil je VV Berkum ook GRATIS sponsoren?
    Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen in je persoonlijk favoriete webwinkels doet via Sponsorkliks en help VV Berkum gratis te sponsoren. Voor jou een kleine moeite, voor VV Berkum zijn het directe inkomsten.

Het kan op verschillende manieren. Deze leggen we hieronder kort uit.

1. via de SponsorKlikspagina van VV Berkum. Je kan hiervoor klikken op de banner op onze homepage of rechtstreeks naar de VV Berkum pagina gaan op www.sponsorkliks.com. Klik vervolgens op het logo van de webwinkel waar je een bestelling wil doen.

2. via de SponsorKliks App op je telefoon of tablet neemt de kans dat je vergeet te SponsorKlikken af.
    Je ziet immers het SponsorKliks icoontje tussen de overige apps staan en je ontvangt een notificatie als er een transactie is gedaan en er weer geld voor Voetbalvereniging Berkum binnenkomt.

Zo kan je zelf ook eenvoudig checken hoeveel jouw transactie heeft bijgedragen.
    In de app kan je zelf instellen welke notificaties je wilt ontvangen.

In de app is altijd direct het totale commissiebedrag zichtbaar en kan je doorklikken om alle transacties te zien.

De app is beschikbaar voor Android en Apple. Nadat je de app hebt geĆÆnstalleerd selecteer je VV Berkum en slaat deze op.
    Elke keer als je naar een winkel gaat vanuit de app dan weet SponsorKliks dat de commissie naar VV Berkum moet gaan
    Via het menu kan je bij ā€ berichten instellingenā€ aangeven welke notificaties je wel of niet wilt ontvangen.

De links om de app te downloaden zijn:
    Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sponsorkliks

Apple: https://itunes.apple.com/in/app/sponsorkliks-app/id1167950210

3. via een browser extentie in Google Chrome of Microsoft Edge.
    Het is van belang dat je eerst de extensie installeert vanuit de Web Store en vervolgens instelt dat de commissie naar Voetbalvereniging Berkum dient te gaan.
    Je gaat direct naar eenwebshop (dus je vergeet dit via de Sponsorklikspagina van je sponsordoel te doen) dan zal er een pop up verschijnen die je een keuze laat maken of je je sponsordoel wil sponsoren of deze keer niet. Zodra je kiest voor ā€œJa, ik sponsor gratisā€ word je doorgelinkt naar de website van de shop en zal er na een aankoop een commissiebedrag voor Voetbalvereniging Berkum gehonoreerd worden.

Voor de webshops die je aan- of uit kunt vinken geldt dat, zodra je deze aanvinkt, deze in de bladwijzerbalk van je browser komen te staan. Zodra je een aankoop voor 1 van deze webshops wilt doen klik je op de bestelknop van de betreffende winkel en de aankoop zal automatisch ten goede komen van het ingestelde sponsordoel.
    Je hoeft dus niet eerst naar SponsorKliks.

Hetzelfde gebeurt als je kiest voor de optie ā€œNieuw venster met commissieā€. Elke keer als je een nieuw venster opent dan zie je de totale commissie van Voetbalvereniging Berkum en de logoā€™s van de belangrijkste shop. Als je op een logo klikt wordt de code van Voetbalvereniging Berkum automatisch toegevoegd dus weet SponsorKliks dat de commissie van jouw aankoop naar ons toe moet gaan.

Meer informtie in deze video op YouTube.

Hoe werkt het gratis Sponsoren?
    Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling van een klant die via SponsorKliks.com komt.
    75% van deze commissie wordt door SponsorKliks uitbetaald aan VV Berkum. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol, je betaalt hetzelfde bedrag voor de bestelling. Alleen in het laatste geval keert Bol ons een commissie uit aan SponsorKliks en profiteert VV Berkum hier direct van!

Let op: geen commissie op boeken
    In Nederland geldt per wet een vaste boekenprijs, hierdoor mag GEEN commissie op boeken worden gegeven.

Je blijft anoniem
    Noch SponsorKliks, noch VV Berkum weet wie er iets besteld heeft, je hoeft namelijk niet in te loggen. SponsorKliks weet alleen bij welke webwinkel iets is besteld, voor welk orderbedrag en dat de commissie voor Voetbalvereniging Berkum is bedoeld. Dat weten ze omdat je via een klik op SponsorKliks naar de betreffende webwinkel bent gegaan.

Omdat SponsorKliks alleen registreert dat er via SponsorKliks bij bijvoorbeeld Bol een bestelling is geplaatst en niet bekend is wie deze bestelling heeft gedaan, is het uitermate belangrijk dat je de bestellingen die je online doet alleen via SponsorKliks laat lopen. Een rechtstreekse bestelling die je bij Bol doet, levert Voetbalvereniging Berkum niets op.

Bezoek de SponsorKlikspagina van VV Berkum of kopieer de volgende link in browser:

Deel deze pagina naar zoveel mogelijk vrienden en bekenden.

Bedankt alvast voor je hulp!