• Berkum United

Berkum United biedt kinderen en jongeren met ASS/ADHD de mogelijkheid om te voetballen. Deze doelgroep vindt het lastig om in een regulier elftal te spelen. De leden van Berkum United krijgen elke week training van een enthousiaste trainer. Dit is momenteel een groep van 11 jongens tussen de 14 en 25 jaar. Als vereniging zouden we graag naar twee verschillende groepen, opgesplitst met jongere en oudere jeugd, willen trainen. Naast de wekelijkse trainingen wil Berkum United elke twee maanden een wedstrijd spelen en/of andere activiteiten voor haar leden organiseren. De trainingen worden gegeven door Hein Platenkamp.

Meer informatie?
    De bestuursgroep van Berkum United bestaat uit de trainer Hein Platenkamp en twee coördinatoren: Bo Leeflang en Jonne Ekkel. Voor vragen en meer informatie over Berkum United kun je altijd bij hen terecht via berkumunited@vvberkum.nl.