• Informatie over tickets bestellen
  • Vanaf heden is toegang tot ons sportpark alleen mogelijk op vertoon van een geldig toegangsbewijs. Een toegangsbewijs dient ter registratie van de verplichte gezondheidscheck. Iedere bezoeker ouder dan 12 jaar dient een toegangsbewijs bij zich te hebben. Dit kan zowel op papier of digitaal op een smartphone. Het toegangsbewijs kun je aanschaffen door op deze pagina een ticket te bestellen.

Na registratie / bestelling ontvang je van Eventbrite een e-mail met orderbevestiging en het ticket op het opgegeven e-mailadres. De QR-code op het ticket zal bij de gezondheidscheck gescand worden ten behoeve van registratie en toegang.

Tip: Download ook de Eventbrite app om je tickets gemakkelijk bij de hand te hebben en een volgende keer sneller je tickets te bestellen.

Twee verschillende toegangsbewijzen

Er zijn twee verschillende toegangsbewijzen: een ticket voor de westrijden van Berkum 1 en een algemeen ticket voor alle overige wedstrijden. Met het algemene ticket heb je in principe gratis onbeperkt toegang tot het sportpark op de desbetreffende zaterdag. Dit ticket moet je ook als speler bestellen als je op die zaterdag thuis speelt. Dit geldt ook voor gastteams. Ook zij zullen een algemeen ticket moeten bestellen om toegang tot het sportpark te krijgen en de wedstrijd te kunnen spelen.

Voor de thuiswedstrijden van VV Berkum 1 moet een apart ticket besteld worden. Het bestellen van dit ticket is gratis. Let op, als je geen lid bent van VV Berkum moet je nog een kaartje kopen bij de kassa van het sportpark!
    Wij verwachten met ieders medewerking maximaal 450 toeschouwers te kunnen ontvangen rondom ons hoofdveld. Voor deze tickets geldt dat je per persoon maximaal 2 tickets kunt bestellen. De ingang tot het hoofdveld gaat een uiterlijk een half uur voor aftrap open. Kom je eerder naar het sportpark dan moet je ook een algemeen ticket bestellen om toegang te krijgen tot het sportpark.

Zonder geldig ticket geen toegang

Bij de toegangspoort van ons sportpark wordt jouw algemene ticket op geldigheid gecontroleerd. Heb je geen toegangsbewijs dan kunnen wij je geen toegang verlenen tot ons sportpark! Als je het sportpark weer verlaat, hoef je niet uit te checken oid.

Gezondheidsvragen

In het bestelproces worden een aantal persoonsgegevens gevraagd en enkele vragen gesteld i.v.m. de verplichte gezondsheidschecklist. Indien je één van de vragen 1 t/m 5 met 'ja' moet beantwoorden en op de controlevragen met 'nee' antwoord, dan kun je de wedstrijd/het sportpark niet bezoeken. Verandert er iets in je gezondheidssituatie nadat je een ticket hebt besteld, kom dan alsnog niet naar het sportpark.

Wij bewaren de door jouw ingevulde gegevens maximaal 4 weken conform de eis van het RIVM.

Deze regels gelden naast de regelgeving van het RIVM, de veiligheidsregio, de protocollen van de KNVB en ons VV Berkum COVID-19 beleid. Daarnaast verzoeken wij je ook het coronabeleid van VV Berkum en de bezoekersregeling goed door te nemen voordat je ons sportpark bezoekt (zie onderaan deze pagina).

• Toegangsbewijs: Algemeen ticket

• Algemeen ticket
  • Hier kun je binnenkort het algemene ticket bestellen voor de hierboven genoemde datum.

• Toegangsbewijs: tickets wedstrijden Berkum 1

• Berkum 1 -
  • Het bestellen van tickets voor de thuiswedstrijd van Berkum 1 komt binnenkort hier beschikbaar.

• VV Berkum Corona regels