• Op 11 november jongstleden is gestart met de verbouwing van ons clubhuis. Op veler verzoek zullen wij u de komende tijd op de hoogte houden van de voortgang van deze verbouwing.

Wat is er tot nu toe allemaal gebeurd?

Onze sponsoren Rens Bouw en Jansen Installatiebedrijf hebben intrek genomen in ons clubhuis. Zij zijn begonnen met de loopwerkzaamheden en het demonteren van toiletgroepen, oude verwarmingselementen, elektriciteit en verouderde kabels. Ook is ondertussen de oude bestuurskamer ontmanteld en deze is onderdeel geworden van ons clubhuis. Daarnaast zijn er links en rechts wat muren opgetrokken om nieuwe ruimtes te kunnen realiseren. Verder is inmiddels begonnen met de aanbouw van een invalidentoilet.

Afgelopen weken zijn er nieuwe kabelgoten geplaatst en zijn er door onze welbekende Ed-en Bevergroep (de vaste vrijdagmiddaggroep) lampen gedemonteerd en nieuwe kabels getrokken. Natuurlijk zijn er ook veel werkzaamheden verricht die voor het oog niet zichtbaar zijn.

De voorbereidende werkzaamheden voor de keuken zijn nu achter de rug en de nieuwe kasten zijn in aanbouw. De kleine kantine is niet meer te herkennen en ook deze gezellige ruimte zal niet vergeten worden in de verbouwing. De eerste contouren van de nieuwe vergaderruimte naast de kleine kantine zijn al zichtbaar.

De komende weken zal worden gewerkt aan het schilderen van het plafond, het ophogen van de vloeren en het betegelen van de  toiletruimtes. Ook de puien bij de terrassen zullen worden aangepakt. Het vernieuwde clubhuis wordt voorzien van nieuwe tv-schermen (5 stuks) en een splinternieuwe muziekinstallatie; de technische voorbereidingen hiervan starten op maandag 9 januari.