• In de technische en medische staf van het succesvolle tweede elftal van VV Berkum zijn de afgelopen tijd, door diverse oorzaken, de navolgende vacatures ontstaan:

• Assistent -trainer
    • Teammanager
    • Verzorger
    • Assistent-scheidsrechter

Voor de assistent-trainer zoeken we een enthousiaste jonge trainer, die vanuit een trainersopleiding de noodzakelijke praktijkervaring kan opdoen onder leiding van de meer ervaren hoofdtrainer van Berkum 2.

Bij de teammanager denken we aan een oud-voetballer met organisatorische kwaliteiten, die affiniteit voelt met jonge en talentvolle spelers en prestatiegericht is ingesteld.

Voor de verzorger die wij zoeken is er een bij uitstek uitdagende taak weggelegd om op de wedstrijddagen de verzorging van wedstrijdblessures op zich te nemen.

De rol van assistent-scheidsrechter spreekt voor zich. Wij zoeken deze kandidaat bij oud-voetballers die graag betrokken willen blijven bij het voetbal of bij familieleden van spelers van Berkum 2, die op deze wijze betrokken willen zijn en daarmee ook hun vrijwilligerstaak binnen de vereniging kunnen vervullen.

Wie belangstelling heeft voor één de vacante functies bij Berkum 2 kan voor verdere informatie contact opnemen met Henk Jan van der Veer, teammanager (a.i.), tel. 06-2269 1377 of e-mail: veer0905@gmail.com of met Jurrie Wink, Technische Commissie Berkum 2, tel. 06-1504 8063 of e-mail : j.wink@hccnet.nl

Berkum 2 komt, als regerend landskampioen in de Reserve Hoofdklassen, uit in de Reserve Hoofdklasse A, waar het jonge team momenteel op een verdienstelijke zesde plaats staat.

De trainingen van dit elftal zijn op dinsdag- en donderdagavond en de wedstrijden worden gespeeld op zaterdag.