• Verenigingsmanager Robert Schraag

Robert Schraag is aangesteld als Verenigingsmanager VV Berkum. Hij zal zich o.a. bezighouden met het commercieel exploiteren van de accommodatie, gastvrijheid op en rondom het sportpark en het versterken van de verbinding tussen bestaande afdelingen van vrijwilligers (bestuursgroepen).

Wilt u een keer een kop koffie met hem drinken om kennis te maken of om de mogelheden die het sportpark biedt te bespreken dan kan dat uiteraard. Robert is beschikbaar op donderdag, vrijdag en zaterdag.

e-mail: verenigingsmanager@vvberkum.nl
    tel.: 06-30147487

• Verhuuropties op accommodatie VV Berkum

Onderstaande opties zijn beschikbaar voor leden en sponsoren, maar ook voor bedrijven, instellingen en particulieren.

Beschikbare ruimtes

Aantal personen.

Bestuursontvangstruimte

Tot 20 personen

Businessruimte

Tot 30 personen

Combinatie Bestuursontvangstruimte en Businessruimte

Tot 50 personen

Ruimte wedstrijdzaken

Tot 15 personen

Kleine Kantine

Tot 20 personen

Grote Kantine

Tot 100 personen

Oude bestuurskamer annex trainersruimte

Tot 10 personen

• Voorzieningen:

Bij onze verenigingsmanager kunt u informatie krijgen over de beschikbare voorzieningen:

• Bediening
    • Drank & food
    • Koud en/of warm buffet
    • Servies
    • Beamer
    • White board
    • Flipover

Daarnaast kunt u al dan niet in combinatie met bovengenoemde faciliteiten gebruik maken van onze velden. Bijvoorbeeld onze Mini Arena met groot terras. Onze verenigingsmanager kan u informeren over de beschikbaarheid.