• Vanaf komend voetbalseizoen kunnen leden en bezoekers van VV Berkum genieten van de Kaldi Blend “een koffie met karakter”. De Kaldi Blend is een uitgebalanceerde koffie met karamel- en citrustinten uit Brazilië, Columbia en Vietnam.

Zoals jullie wellicht weten is VV Berkum op dit moment bezig om geld in te zamelen voor de verbouwing van het clubhuis (eind 2022). Kaldi Zakelijk wil hier graag haar steentje aan bijdragen.

Dus staat u op het punt een nieuwe koffiemachine van het merk Animo (voor zakelijk gebruik) aan te schaffen, dan is dit het moment én voor een goed doel. Bij elke nieuwe klant doneert Kaldi Zakelijk € 500,00 aan VV Berkum t.b.v. het clubhuis.

Deze actie loopt tot en met zondag 2 oktober 2022.

Voor meer informatie of vrijblijvend gesprek neem gerust contact met ons op.

Dit kan telefonisch op 06-50585777 of per e-mail zakelijk@kaldi.nl