• Vanaf komend seizoen is Wil Schelhaas Hoofd Opleidingen Pupillen bij VV Berkum.
    Wil is al jaren actief in verschillende rollen binnen onze jeugdopleiding.
    Momenteel is hij trainer van de JO19-1 dat nog volop in de race is voor promotie naar de 4e divisie!

Wil kijkt er naar uit om in zijn nieuwe rol aan de slag te gaan: “Na jaren als trainer op het veld te hebben gestaan, wil ik me graag inzetten om onze jongste jeugd te helpen zich met plezier te ontwikkelen”.

Vanaf komend seizoen is hij dan ook verantwoordelijk voor de voetbaltechnische zaken rond de Ukken, F-league en de O8 t/m O12-teams.
    Wil: “ Ik kijk er naar uit om met deze jonge voelballers en voetbalsters aan het werk te gaan en ze te helpen stappen te maken. Ook is het weer erg leuk om zaterdag vanaf half negen wedstrijdjes te kijken van deze enthousiaste groep kinderen en te zien hoe ze het doen en wat er nog in het vat zit”.

Wil volgt Davy Eustacia op, die zich meer wil toeleggen op het geven van trainingen, als HO Pupillen. Davy blijft tot het einde van dit seizoen gewoon verantwoordelijk voor de Pupillen Opleiding.
    Wel zal Davy vanaf januari, wanneer gestart wordt met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen, zorgen voor een goede afstemming van zijn werkzaamheden met Wil.

Davy blijft volgend seizoen gelukkig ook verbonden aan onze vereniging, als assistent trainer bij de 1e selectie, maar ook als trainer van de JO12-1 en JO12-2.
    Verder zal Davy op het veld als trainer voorbeeldtrainingen geven en een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de jeugdscouting bij VV Berkum.

Namens het Algemeen Bestuur VV Berkum,

Arjen Schepers