• Supportersvereniging

De Supportersvereniging is een onafhankelijke vereniging, met eigen statuten,  opgericht op 12 december 1969.

Albert Oelen (Voorzitter)
    Klaas Weertman (Secretaris)
    Marc van der Meulen (Penningmeester)
    Ronald Bredewold, Laura Meertsen, Gerald Tijhuis, Elise-Michelle ten Haaf, Roy Boeve, Arjan Dekker(bestuursleden)

Doelstelling
    Hoewel de Supportersvereniging geheel zelfstandig is, werkt zij regelmatig samen met en onderhoudt nauwe contacten met de voetbalvereniging Berkum. De doelstelling van de Supportersvereniging is om, door middel van activiteiten, acties en bijstand, op uiteenlopende wijze er toe bij te dragen, dat haar leden en alle leden van de voetbalvereniging Berkum naast het voetballen, aanvullende in- en ontspanningsmogelijkheden worden geboden.

Activiteiten 2023-2024 doorgang van de activiteiten is afhankelijk van Corona maatregelen
    - Rad van fortuin bij elke thuiswedstrijd (competitie) van het 1e elftal
    - De Pokeravond op vrijdag 24 november gaat NIET door
    - Sinterklaas Ukken en F-League vrijdag 1 december
    - Klootschieten zateradag 13 januari
    - Pubquiz vrijdagavond 19 januari
    - Ledenvergadering woensdagavond 28 feb
    - VoetbalQuiz vrijdagavond 15 maart
    - Klootschieten  op vrijdagavond 3 mei
    - Fietspuzzeltocht op Hemelvaartsdag 9 mei

Wanneer er vraag is naar andere activiteiten zoals bijvoorbeeld een feestavond dan wil de supportersvereniging daar graag over nadenken of dit realiseerbaar is.

Eerst volgende activiteiten:
    Pokeravond vrijdag 24 november

Contact
    Geinteresseerd of vragen? Mail naar: suppver.vvberkum@gmail.com of neem contact op met een van de bestuursleden.

• Aanmeldformulier